Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 har vore på kontroll hos JM og alt er berre så pokkers bra:-( Egentleg ingenting å klage over, men er berre så utrulig lei av å gå her og vente på pjokken!!! )Har termin på måndag og alle, absolutt alle forventer at eg skal gå over terminen. JM sa det samme - sidan vi gjekk 10 dager over forrige gang!!! Har så mykje fritid og absolutt ingenting å finne på - alle er jo på jobb og eg gidd ikkje gå på shoppingrunde berre for å kaste bort penger, (mangler forresten bil til det). Har vel aldri vore så frisk som eg er no, ingen plager i det heile. Veit eg har vore veldig heldig i dette sv - heilt annleis frå forrige gang. Prøver forresten det meste som kan sette igang fødselen, men blir litt motlaus når tom JM trur eg vil gå over!!!! Måtte berre lette litt på trykket:-)
HelenFlores Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 DU, no må eg få si eg ble litt provosert! Selvsagt har du all rett til å være lei, men i mine øyne har du ikke mye å klage over! Ingen plager!? og enda ikke kommet til termin? Vær lykkelig over at du har det så bra og nyt den siste tiden!! Gå turer, på kino, rydd og vask og gjøre klart redet til den lille kommer, NYT!!! he he.. Du har jo alt tilrettelagt. Jeg har så mye bekkenplager at jeg nesten ikke kommer meg til døren en gang, har vært sykemeldt i seks måneder (!!!) snakk om mye fritid og plagene kommer på løpende bånd. Pris deg lykkelig og gled deg over den tiden du har igjen med magen og de deilige sparkene fra den lille:D Lykke til i innspurten:) (skal heller sende deg litt fødestøv da siden jeg er så sinna;)
maria isabell Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 må si det samme du er heldig så slipper unna plagene..i dagene før fødselen sist var det fælt..kunne ikke sitte eller stå..konstante smerter fra helen og opp til ryggen..til og med under press riene var det vondt,sa au foten min i steden for det som egentlig var vondt...er du frisk være kjempe glad...bekkenløsning(klarte ikke gå) hypermessig savngerskap..har litt erfaring med ekstreme plager...vær så glad...forstår det er dumt å gå over og en bekymrer seg for morkaka og slikt,få tette kontroller..strikking,album,kino,venner...det er mye du kan finne på
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 beklager, ikkje meining å provosere nokon. Veit at det kan vere tungt å gå gravid. Forrige gang var det eg som låg strak ut i fleire mnd, men denne gangen er eg heilt fin!!!! Har nok lurt meg sjølv, for eg trudde at det høge aktivitetsnivået eg har hatt heile tida skulle hjelpe meg til å få ein grei og tidlegare fødsle enn sist. Er faktisk lei av å måtte forklare ørten ganger at eg er heilt frisk for som gravid skal man vere sjuk ref folk rundt meg. Og når eg får kommentarer ala "du er altfor frisk til å føde enno" 5 dager før termin, blir eg provosert. Uansett er det ein stor overgang frå å vere kjempeaktiv til å bli satt på sidelinja av dei rundt deg fordi du er "sjuk". Beklager dersom eg provoserer.
HelenFlores Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Selvsagt er det ikke gøy å måtte skru ned ørten gir:) Skjønner jo egentlig deg også Men prøv å nyt det, og gjør det beste ut av det så blir det så mye koseligere de siste ukene:) Ligger forresten masse tråder innpå her med tips om hvordan fylle de lange siste dagene/ukene før småen kommer. Ta deg en titt så kanskje du kommer over noe skikkelig luddig;)
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg vet.... Jeg var på kontroll i sted, uke 38. I kommentarfeltet på hesekortet skrev legen: venter med store bokstaver. Antageligvis det mest treffende som har blitt skrevet på helsekortet gjennom svangerskapet.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Her er det motsatt, masse plager nå og har egentlig hatt det i hele svangerskapet. Med førstemann var jeg frisk hele tiden. I dag bare gråter jeg var frustrasjon fordi babyen ikke vil ut noen gang virker det som. Jeg føler meg enorm, har masse ødemer i kroppen, men bt er fint da.. har termin samme dag som deg. Jeg fikk 4 dager før sist, men tror ikke det skjer denne gangen. Denne her lar seg nok vente på seg. Ikke er han liten heller har de sagt på ultralydene jeg har vært på. Måtte ihvertfall regne med at han er nærmere 4,5 kg når han kommer til. Men vi får vel babyene våre snart begge 2 enda det ikke virker sånn nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå