Gå til innhold

Hva har dere til pynt på spisestue og salong bordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er klar for litt forandring, men vet ikke helt hva jeg skal finne på....

Bruker dere duk forresten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting egentlig... bruker ikke duk heller.. med en tass som river ned en duk så fort han ser den, så fant vi ut at det ikke var verdt det. :)

Skrevet

På spisebordet har jeg en lang smal løper som er 2 meter og på den har jeg tre stk småe hvite krukker med en grønnplante hver oppi.. Sånne småe søte krukker du får kjøpt på plantasjen :)

Skrevet

Jeg har heldigvis bord som gjør seg godt uten duk :) (liker ikke duk, blir bare gris og støv på de uansett :P)

På spisestuebordet, som igrunn er kjøkkenbordet, har jeg ofte blomster, og ett lys eller to. På salongbordet står det en stor bolle med brune glassstener (sånne glasspreler liksom), med et stort stilig lys oppi.

Skrevet

på spisestuebordet har jeg en voksduk som ser ut som en beige lin-duk. Den ligger på hele tiden. Har ikke noe spesielt av pynt der, da bordet for tiden blir brukt til pult av meg og samboer som sitter der og gjør lekser... :)

På salongbordet har jeg en enkel sølv-lysestake i litt sånn gammeldags stil (sånn som man har på gamle filmer. Man bærer den rundt med lys i for å lyse rundt seg når man må opp på do. ofte i messing), med et morkebrunt lys i... Enkel og dekorativ :) Sambo fikk den til konfirmasjonen i sin tid...

Skrevet

Jeg bruker ingenting.

Av og til pynter være bærbare bordet da:)

Skrevet

På spisebordet har jeg en stor lysestake i stål med 5 armer fra Herstal, og en dekorasjons skål i stål kjøpt på ikea.

På salongbordet har jeg en lysestake for telys i stål, fra Herstal den også. Salongbordet er av glass og stål, så ingen duk nei.

Skrevet

En duk, en vase med roser og noen stearinlys. :)

Skrevet

På spisebordet (mørkt tre) har jeg en lang løper, 3 store perfect home staker med lys i og en stor "skål" med kjempe store lys i. liker det stort jeg på spisebordet;)

På salongbordet så er det glass plate i midten derfor har jeg ikke duk, der har jeg perfect home "kasse" i den ene delen av kassen en grønn blomst og i den andre enden av kassen fjernkontroller og så har jeg en perfect home vase men lys i;)

Elsker perfect home her;;)

Skrevet

På spisestuebordet har jeg en lys offwhite vevet løper, to glass"lykter" med lyegrønne store telys oppi og en serviettholder med lyegrønne servietter oppi.

På stuebordet har jeg en lik vevet løper (bare litt mindre), og tre små glasslysestaker fra Ikea med lysegrønne telys.

Våren er lysegrønn i stua mi :-)

Skrevet

På spisestuebordet har jeg en limegrønn løper og i midten har jeg et stort hvitt fat, på den ene siden en blomst og på den andre et par kubbelys. På stuebordet er det en duk (forsvinner vel etter hvert når mini synes den blir gøy å dra av) en del aviser (har ikke aviskorg;) *ønske seg aviskorg!!*) og et stort, limegrønt lys i en glassbeholder med hank på:) Veldig stilig lys iallfall... Hehe...

Skrevet

Tusen takk for mange svar, nå ble jeg bare ennå mer klar for litt forandring!! ;-)

Skrevet

På spisestue bordet har jeg en fredslilje og på salongbordet har jeg minst mulig siden det da forsvinner så fort jeg snur ryggen til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...