Gå til innhold

kvalmeste jeg noen gang har lesT!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja detta var rimelig spesiellt... huff

Skrevet

Vi er normale mennesker...Øhhhhhh Hva er da unormale mennesker????

• 1 år senere...
Skrevet

Så i realiteten har mannen 2 døttre og 2 barnebarn på "familiebildet".

Grøss.

Skrevet

Snakk om å leve i denial.

Skrevet

Hvorfor er dere misfornøyde på vegne av andre som er fornøyde? Jeg forutsetter selvfølgelig at de slutter å få barn.

Skrevet

Incest er selvsagt helt ok for deg, anonym 01:39, så lenge de er fornøyde.....

Skrevet

Ja, så lenge de er voksne, så er det jo ikke min sak å synes noe om det. I tillegg ser jeg ikke hvilke alternativer vi har utenom å akseptere det. Hva vil du gjøre, da?

Skrevet

uff... stakkar det lille barnet da... og barnebarna/stebarna!?? Utrolig!!!

Skrevet

Barna er nok utsatt for mye mobbing og nehativitet. Og som det stod i artikelen, så hadde de fått et barn i 2001 som døde kort tid etter fødsel. Dvs at de tydligvis har noen gener som ikke burde mixes så nært.

Det er en god grunn til at foreldre og barn ikke skal reprodesere seg sammen. SYkdommer som liggerlatent i familien slår ut mye hyppigere, og fosteret er utsatt for å ende opp med kromosnfeil o.l.

Men at de er kjærester får de styre med selv, de er voksne mennesker begge to, og var godt voksne når de innledet forholdet. Men etter min mening setter de egne ønsker foran barnas ve og vel. Og det er utrolig leit:/

Skrevet

Nå skrev jeg jo at jeg forutsetter at de ikke får flere barn. Mange barn lever med foreldre som har tabuforhold i samfunnets øyne. Det er ikke omsorgssvikt.

Skrevet

Tenk om det var din mors datter som levde i et sånt forhold.

Eller din datter!

Din egen datter, som ikke hadde sett din eks, altså barnefaren, siden hun var 1 år gammel, og lever sammen i et seksuelt forhold som voksen. Er det DA like akseptabelt?

Skrevet

For et samfunn vi kommer til å få om alt skal være tillatt.

Skrevet

Bare tanken på meg og pappa SÅNN gjør med helt usannsynlig dårlig.

Skrevet

Hva er alternativet? Skal vi legge føringer for seksuallivet til voksne mennesker?

Skrevet

Jeg syns det er ganske uggent, men ærlig talt, de er da voksne mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...