Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei siden i går har jeg fått veldig vondt i høyresiden, ca rett nedenfor hvor ribbeinene slutter og har vondt på sikka ei hel håndflate der. Det er så vondt at jeg kommer meg nesten ikke opp ifra sitte stilling eller liggestilling. Har sittet vedig rett opp ved pc i går og lurer på om det kan være det, men jeg har ikke noe spesielt vondt i ryggen. Tenkte det gikk over i løpet av natten vis det var muskelaturer som er ømme og stive men det gjor det ikke. Er når 29+7 dager på vei. Er det andre som har opplevd det, føler det er rundt området hvor leveren sitter vis jeg ikke tar helt feil. Begynner å bli litt nervøs siden det ikke har godt over siden jeg har slappet av mye i dag.

Håper på svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er helt normalt for jeg har slitt med det i 18 uker nå men det blir bedre når småen fester seg fant jeg ut:D så tror at det er barnet som tar opp plass, spenner der om natten eller noe sånt..

det er også der galleblæra ligger og år en er gravid skiller den ut mer fett og da er den overaktiv noe som kan føre til smerter..

snakk me legen/ jm om det i tillfelle det kan være snakk om gallestein, men det gjør grusomt vondt og går ikke vekk om du reiser deg eller beveger deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...