Gå til innhold

Hvilken vippestol anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gode tips?

:=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i den fra Baby Bjørn. Enkel og grei, og lett å legge sammen og ta med seg i bilen hvis man skal bort :-) Ikke masse fiksfakserier på den, men virka ikke som dattera mi savna det.

Skrevet

Anbefaler Fisher price Linkadoos Infant to Toddler Rocker. Har hørt så masse skryt om den, og fått veldig mange anbefalinger.. Så vi har bestilt den... Er også vibrering på den, og det er veldig godt til bebi dersom h*n skulle få vondt i magen o.l.. Er også Fisher price som har kommet best ut i flere tester...

Denne stolen kan brukes helt fra fødselen, og opp til 18 kilo..

Her er en link på stolen ( tilbud nå)

http://www.babybis.no/LearningRockerNew.htm

Skrevet

Har en fisher price vippestol med masse dill og dall, men nå har jeg kjøpt en vippestol fra carena for 399,- Jeg ville ha en enkel vippestol jeg kan bære med meg rundt i huset og som jeg kan begynne å bruke med en gang. Synes denne var billig og grei.

Skrevet

Vi hadde den Carenaen til 399 sist, syntes ikke den var noe særlig...

Denne gangen skal vi ha en Fisher Price med masse dill dall ;-)

Syntes vippefunksjonen var dårlig på den forige, vi ønsker en som lett vipper, og gjerne med litt underholdning på! Vi har ikke behov for å bære så mye med oss vi da =)

Men så klart... smak og behag ;-)

Skrevet

Vi har en helt enkel vippestol fra Reflex til 499, som vi brukte til førstemann. Veldig fornøyd med den. Var en bøyle over som det hang leker i og som man kunne bytte leker på. Også bærehåndtak så vi kunne ta den med oss.. Vaskbart trekk som var greit å ta av og på. Så ser fram til å montere den igjen og få den i bruk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...