wireless wife Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg har akkurat begyndt i praksis på sykehjem, og er nå i opplæring av rutiner, for å bli kjent med pasientene osv. I går gikk jeg dagen sammen med min veileder, og utførte oppgavene sammen han (mannlig). Så var vi inne hos en gammel dame og stelte henne. Han fortale meg at Milli (ikke ekte navnet) er en staselig dame, hvorpå damen som er halvveis klar i hodet svarte "hæ?". Han gjenntok at han fortalte at Milli er en staselig dame. En ting er jo at han forteller at hun er en staselig dame. Det er jo greit. Men er det like greit at han gjør det mens han vasker henne nedentil???? Hehe. Det reagerte jeg litt på, og tydeligvis damen også...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 huff, han prøvde seg sikker på litt smalltalk i en situasjon der folk kan bli litt ukomfortabel. Kanskje valgte han litt feil ting å snakke om, men han mente sikkert bare godt da.
MammaMia123 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hehe, ja det var en litt dum situasjon. Men han mannen tenkte sikkert ikke over det, og mente neppe noe med det. Kan jo hende ho dama ikke helt hørte hva han sa, og derfor sa Hæ. Bevisst tror jeg nok ikke han ville sagt det
wireless wife Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Nei jeg tror ikke han bevisst mente det. Han tenkte nok bare ikke over hva han sa. Men det blir jo litt rart å snakke om at hun en gang var en fornem frue mens han gjør noe som er litt fornedrende for mange. Det var helt tydelig at damen reagerte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå