Gå til innhold

Ang feriepenger..

;)Renate&Gabriel+lillesøster;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om vi får feriepenger av permisjons penger?

Hvor mye får jeg av det som har blitt utbetalt til meg hver mnd jeg har vært i permisjon av nav?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du får feriepenger av permisjonspenger.

Hvor mye du får, kommer ann på hvilket alternativ du har valgt som lønn. Har du 80% lønn, får du feriepenger for 15 uker. Har du 100% lønn, får du feriepenger for 12 uker.

Skrevet

hvis du er ansatt i offentlig sektor og får pengene fra arbeidsgiver får man feriepenger av hele permisjonspengesummen..:) ikke bare de 15/12 ukene som man får hvis man får permisjonspengene gjennom NAV..

Skrevet

sorry..leste dette med nav nå!:D

Skrevet

Ååå, hehe!;)

Tusen takk for svar! Synes godt man burde få feriepenger av hele permisjons summen uansett jeg da, er jo faktisk en jobb å gå hjemme også.. men vi får klare oss med det vi får!;)

Skrevet

sorry at jeg kupper tråden litt. men er det noen som vet når feriepengene kommer?

Skrevet

Tror de kommer i slutten av mai. :) Mener å huske det fra sist...

Skrevet

Tror det er i juni! :)

Skrevet

Beklager... Det er i slutten av mai! ;)

Skrevet

Fant dette på www.nav.no:

Feriepenger

Publisert: 15.05.07

Har du mottatt sykepenger fra folketrygden eller foreldrepenger ved fødsel, vil du få utbetalt feriepenger i slutten av mai påfølgende år.

Ordningen med feriepenger gjelder bare for arbeidstakere og ikke for selvstendig næringsdrivende, frilansere eller mottagere av dagpenger.

Skrevet

Tusen takk :0)

Ha en fin dag videre

Skrevet

Er dette sant? Er statleg ansatt og får pengar frå arbeidsgjevar i permisjonstida.. Veit du om dette står nokon plass?

Skrevet

Spørsmålet var til Bebis08 080408 *fødeklar*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...