Plutseliten :) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 ribbensbrudd?? Har hostet i to døgn,og idag er den ene siden så vond at bare å trekke pusten er vanskelig. Kanskje jeg bare er skikkelig støl? Ser virkelig frem til i kveld når samboer kommer hjem. Han minstemannen min kan ikke gå enda,og må bæres og løftes mye....og med 13 kilo ekstra blir det tungt Nå får vi få på oss klær å gå ut å lufte oss og se etter snøværet. Han har herjet rundt nå,og skrudd på alle ovner,tømt frøskålene til undulaten og prøvd å vaske den med flaskekosten,han har tømt vedkurven,skohyller,skuffer og skap,fylt dusjen med alle klærne sine og startet oppvaskmaskin og micro,fylt vaskemaskinen med alle bilene sine...hehe..og alt med den lilla hatten på hodet Ha en fortsatt fin dag jenter,med eller uten snø
Maud Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Man kan hoste på seg ribbensbrudd, dessverre. Håper lillegutt er strålende blid i hele dag og fornøyd med å krabbe slik at du slipper å bære så masse.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Du kan sikkert hoste på deg både det ene og det andre.... Men tror nok at du bare er støl i musklaturen. Du ville nok kjent det i det et ribben brakk.... Aktiv liten krabat du har )) Best med en tur ut, så både undulat og mamma fortsatt er i live i ettermiddag. God tur!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hmmm......man kan såklart hoste på seg ribbensbrudd, men kanskje ikke i løpet av to dager........Mer sannsynlig at du er støl! Om det ikke gir seg i løpet av et par dager ville jeg sjekket om det kunne være lungebetennelse......kan sitte kun på en side og det er VONDT. Når du snakker om at det er vondt å trekke pusten så føles det sånn med lb..... Håper det gir seg og GOD BEDRING!!!
tebekaa Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 En venninne av meg hostet ihvertfall på seg brist i ribbein, så det er nok mulig ja. Og ikke så mye å gjøre annet å ta smertestillende... Godt at du har humor oppi det hele. Synes jeg ser deg for meg, krogrygget av smerte, løpe etter turboen med den lilla hatten. Blir sikkert vanvittig morsomt å tenke på når det hele er over. Har du ingen du kan plage et par timer så du får hvilt litt? Høres ikke ut som du har det særlig godt nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå