trekløvermor Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Kan noen av dere hjelpe meg med en ting. Vi skal for første gang til syden med våre tre barn. MEN den ene har en cyste i hjernen og innlagt shunt, dermed tåler hun ikke lange flyreiser. Hvor kan vi reise som det ikke tar mer enn max 4 timer? Takk jinter
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 om legene mener det er trygt å fly i 4 timer så går vel england bra feks, eller div steder i spania. Tror det tar 5 timer til tyrkia, så da tar det vel rundt 4 timer til bulgaria kanskje? Tror jeg ville ha ringt reisebyråer og spurt jeg.
trekløvermor Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Ja vi har fått klarsignal på 4 timer Så spania er aktuellt ja.... Takk skal du ha!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Kroatia! Bare 3 timer og 15 min fra Bergen. Kroatia er kjempefint, og har masse kultur å være stolt av, dere kjeder dere aldri i Kroatia! Anbefaler Macarska Rivieraen eller Dubrovnic (Har vært begge plassene flere ganger) Macarska er nok mest barnevennlig:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 ja, kroatia er det mange som skryter av. Også monte negro. Vet ikke helt hvor lang tid det tar dit. Lykke til og kos dere masse!
trekløvermor Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Oj....Kroatia har vi ikke engang tenktpå. Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå