Gå til innhold

Mye mensmurring, hard mage og blodblandet slim!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste 2 ukene hatt plager som vondt i magen, hard mage, mensmurring og for 3 dager siden hadde jeg blodblandet slim!

Har vært plaget med mye utflod, skikkelig tykk utflod, men for 3 dager siden kom det da blod sammen med dette.

Er det noen som vet hva dette kan være?? Er 29 uker på vei i dag.

Håper på svar for dette bekymrer meg veldig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!

Har det på akkurat samme måten (men jeg er 34+4).

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Det blodblandet slimet kan være slimproppen. Noen ganger går denne tidlig i svangerskapet, men trur den blir dannet på nytt igjen da. Hvis du er bekymret burde du ta kontakt med jordmor eller fastlege.

Skrevet

Syns du absolutt skal ringe føden å få komme inn på en liten sjekk jeg! Det trenger jo ikke å være noe, men høres jo samtidig veldig ut som om du er i åpningsfasen!!

Ønsker ikke å uroe deg ekstra, men dette syns jeg du skal snakke med fagfolk om og ikke slå deg til ro med evnt. svar du får her inne!

Ring Føden!

Skrevet

Ok. Har hørt at hvis slimproppen går, er det mulig at fødselen er nær forestående, men det sies jo så mye. Men har aldri hørt at det danner seg ny slimpropp!!??

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Kan være jeg tar feil angående slimproppen altså, men mener å ha lest det her inne på bim for litt siden. Jeg hadde ringt til fastlegen eller føden og fått en sjekk slik at de kan stoppe en eventuell fødsel.

Lykke til!

Skrevet

Jepp, burde vel egentlig gjøre det...:)

Takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...