cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Har de siste 2 ukene hatt plager som vondt i magen, hard mage, mensmurring og for 3 dager siden hadde jeg blodblandet slim! Har vært plaget med mye utflod, skikkelig tykk utflod, men for 3 dager siden kom det da blod sammen med dette. Er det noen som vet hva dette kan være?? Er 29 uker på vei i dag. Håper på svar for dette bekymrer meg veldig!
tonemor81 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Dytt! Har det på akkurat samme måten (men jeg er 34+4).
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Det blodblandet slimet kan være slimproppen. Noen ganger går denne tidlig i svangerskapet, men trur den blir dannet på nytt igjen da. Hvis du er bekymret burde du ta kontakt med jordmor eller fastlege.
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Syns du absolutt skal ringe føden å få komme inn på en liten sjekk jeg! Det trenger jo ikke å være noe, men høres jo samtidig veldig ut som om du er i åpningsfasen!! Ønsker ikke å uroe deg ekstra, men dette syns jeg du skal snakke med fagfolk om og ikke slå deg til ro med evnt. svar du får her inne! Ring Føden!
cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Ok. Har hørt at hvis slimproppen går, er det mulig at fødselen er nær forestående, men det sies jo så mye. Men har aldri hørt at det danner seg ny slimpropp!!??
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Kan være jeg tar feil angående slimproppen altså, men mener å ha lest det her inne på bim for litt siden. Jeg hadde ringt til fastlegen eller føden og fått en sjekk slik at de kan stoppe en eventuell fødsel. Lykke til!
cathrine84, frustrert husmor.. Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Jepp, burde vel egentlig gjøre det... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå