Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Moren min holder nemlig på å gjøre meg gal av og til... Ringer flere ganger i uken for å snakke om blomster, servietter, vaser, kjole, dress, tiara, slør etc. Vet det er godt ment, og er glad for at hun bryr seg. Men føler det er litt begrenset hvor stort behov jeg har for å diskutere det med henne i det vide og brede... Jeg har prøvd å si at jeg vet hvordan jeg vil ha det, og at det helt sikkert kommer til å gå greit, og at vi har god anledning til å pynte lokalet dagen før. Men det preller av som vannet på gåsa... Hun har også begynt å kjøpe inn en del ting til oss, som vaser, tiara og pyntestener, noe jeg ikke er så begeistret for - vil gjerne se ting først selv. Tror hun bruker bryllupet som en unnskyldning for å ringe å prate - hun er nok litt ensom tror jeg - hun bor alene, noe som er trist men... Føler ikke alltid jeg har tid til en times samtale med henne annenhver dag (en samtale varer aldri under en halv time). I går ringte hun meg to ganger, ene for å snakke om talen hun skulle holde, den andre for å si at hun syntes jeg burde invitere den ene søsteren til mormor, som hun har et nært forhold til, men som jeg aldri har møtt... Sa jeg ikke trodde det ble aktuelt. Eller hva synes dere - er jeg urimelig? Hvor mye involverer mødrene/ fedrene deres seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå