Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Jeg er skikkelig bekymret for hele opplegget egentlig.. Har bare hørt skrekkhistorier om igangsettelse, og må si at det hjelper ikke å gå å vente til i morgen.. Får masse tid til å bli skikkelig nervøs! Ikke misforstå, jeg gleder meg kjempemye til å se gutten vår og slippe alt av smerter jeg har hatt de siste mnd.. Men kjenner at nå begynner jeg å bli dritnervøs,hehe.. Kommer ikke til å få sove inatt, og kommer sikkert til å springe på do i hele dag. Ikke har vi fått ordnet erkjennelse av farskapet heller, var på nav idag men måtte ha med terminbekreftelse.. noe de ikke sa når jeg hentet skjemaet for noen dager siden.. Kjenner jeg blir sliten av nav, er bestandig noe tull med de. Så nå rekker vi ikke å bekreftet farskapet før fødselen, krysser fingrene for at det ikke skjer noe alvorlig med meg da..
<3 qleopatrice <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det blir spennende!! Lykke til heldige du
skatten kom i mai :) Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 vil bare ønske deg lykke til! og så lurer jeg på en ting.. erkjennelse av farskap? er det noe vi alle må ordne? hehe! grønn førstegangs..
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 jepp - dersom du ikkje er gift. Er du gift blir mannen din autom far til barnet. Dersom ikkje, må han bekrefte at han er far til barnet. Finn skjemaet på noreg.no.
skatten kom i mai :) Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 takk skal du ha er gift så da slipper vi ordne det... har sine fordeler å være gift innimellom.. litt mindre papirarbeid
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 vi fikk detet skjemaet og leverte det på føden vi... så var det i orden!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk =) Har vondt i magen, er så spent! Kan bli tøffe døgn fremover.. Trur jeg skal høre med de på føden i morgen om vi kan ordne skjemaet der siden nav var så vanskelig å ha med å gjøre i dag.. Litt greit å ha papirene i orden.
mai mammaen til to Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 det skjemaet fylte sambo ut da vi kom inn på sykhuset sist...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå