Gå til innhold

Heia mellom-snupp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så stolt av den modige drømmeren som tør å stå på scenen foran elever og lærere i dag.

Det er talentiade på skolen (ca 400 elever!) og hun skal opp og synge No-one av Alicia Keys. Og det synes jeg er skikkelig modig.

Hun har en storesøster som er naturtalent på sang og musikk, men som ikke tør å stå på scenen. Men mellom-snupp drømmer om å bli kjendis og skuespiller og sanger og danser og... Selv om hun vet at hun ikke er flinkest i verden. Ennå. Hun har rett og slett bare bestemt seg for at en dag... Og hun griper de mulighetene hun får.

10 år er hun og tøffere enn toget. Og jeg heier på henne og drømmene, og er så stolt, så stolt:-)

Grugleder meg litt til å "lese" ansikt når hun kommer tuslende hjem etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så tøff hun er! Kanskje særlig med tanke på at storesøster er et stort musikalsk talent. Jeg kjenner igjen følelsen av å gruglede seg (eller glerude som noen små venninner sier) til resultatet som mamma. Vi unner dem jo for alt i verden å få til det de strekker seg mot :-)

Skrevet

Ja, og det søteste er at store-snupp har hjulpet til med tekst og engelsk-uttale, for hun kan jo denne sangen i søvne.

Heier for at store-snupp tør litt mer etterhvert også.

Skrevet

Så fantastisk flott at hun har en drøm og tør gjøre det hun brenner for!!! Det er supert for selvtilliten til en ung pike:-)

Og så heier vi på at storesøster tør våge seg utpå etterhvert - det kommer nok når hun er klar selv!

Stolt ja, det har man virkelig lov til å være over disse flotte ungene:-)

Skrevet

Hun kom syngende og dansende hjem:-) Takk og pris!

Fortalte at hun hadde vært så nervøs at hun skalv og hadde nesten lyst til å gråte, og måtte tviholde litt på teksten til å begynne med. Men så løsnet det og hun koste seg gjennom resten av sangen.

Var sånn passe fornøyd med fremføringen selv, men hadde fått skryt av læreren sin og da vokste hun mange centimeter:-)

En bra start på artistlivet synes jeg da;-) Godjenta mi!

Skrevet

SÅ herlig at hun gjennomførte det tross skjelving og gråt i halsen!!! Det står det jammen respekt av:-) Hvor mange av oss hadde turt å gjøre det mon tro?

Hipp hurra for godjenta di:-)

Skrevet

Så fint at hun hadde en flott opplevelse. Det gir vel mersmak for senere. Morsomt med barn som har slike drømmer, og som tør å gjøre noe med det. Kanskje dette ga et lite puff til eldste-snupp også. Ofte er det jo slik at man er nervøs i starten. Men, gjør man ting man er trygg på og vet man kan, så går det som regel bra :-)

Skrevet

Hurra, så herlig! God grunn til å være stolte begge to. Og storesøster, ja, hun må finne sin måte å tilnærme seg verden på. Sanggleden er tross alt viktigst. Ikke antall på tilhørerbenken ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...