Løveungen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei, I dag kl 12.40 går et Brennpunktprogram på NRK om premature. Det er også et nettmøte på NRK om temaet. Jeg håper at dette programmet også blir tilgjengelig på nett-tv etterhvert. Se: http://www20.nrk.no/meldinger/webmelding.aspx?prosjektid=1204&type=les
2 fine små Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg har allerede sett det paa nett-tv jeg, det var tilgjengelig rett etter at det hadde gaatt i Norge. Gjorde sterkt inntrykk og det er spesielt aa vaere i uke 25 naar man vet at det er litt "i sonen" for hvordan disse veldig smaa babyene hadde det da de ble foedt. Men heldigvis veeldig faa som foeder foer uke 30 da, og all hell og lykke til dem og babyene deres, det saa ut til aa vaere en nesten umenneskelig prosess syntes jeg. Klarer ikke ta noe standpunkt for eller mot, men sterkt var det aa se paa. Glad jeg saa det paa nett-tv, hvor kvaliteten var litt ymse, tror det ville blitt litt vel grafisk for meg ellers. Er saa sart paa ting for tiden.
anette&tutta mari :) Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/355358 der er den . . ser på det nå.. såå liten..
anette&tutta mari :) Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 dytter på denne.. gjorde skikkelig inntrykk!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Nå har ikke jeg sett programmet, det virker jo som at det var bedre enn fryktet. Jeg fikk bare hele greia langt oppi halsen da NRK sendte sin "reklame" for programmet i helga. De presenterte begge babyene etterfulgt med at "bare en av dem overlever. Følg historien på Brennpunkt. " Nesten så man skulle tro det var en realityserie der en ble stemt ut! Syns det ble for drøyt jeg altså!!! Knurr fra hormonelle meg som har kort lunte om dagen
Buble Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Off, stakkars! Jeg får vondt langt inni magen!:/ Alle tanker går til foreldre som går gjennom dette..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå