Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Ønsker snart å være borte mere enn 3 timer per gang å lurer da på hvordan jeg ska gjøre i praksis,, Jeg fullammer. Går jo at pappaen gir han MME når jeg er borte. men da er jo problemet at mine pupper kommer sprenges.... Å jeg klarer ikke å pumpe ut i tillegg til det han spiser.. Hvordan gjør dere dette?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hvis du ikke har gjort det før, og du må være borte i over 3 timer mens barnet skal få mme ville jeg prøvd det først. Ellers kan du kansje ende opp som jeg første gangen jeg prøvde, det kom opp igjen noen timer senere. Alt sammen virket det som- magen tålte det ikke. Om du fullammer og må være borte så lenge at du får spreng må du nesten pumpe eller håndmelke ut melken. Jeg har vært borte i 5 timer men hadde da lagret opp mm som var pumpet ut. Fikk litt spreng, men gikk helt greit. Ellers har jeg kun spreng om natten..
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Dette er kanskje litt hysterisk, men om man gidder kan man jo ta med seg ei lita manuell pumpe, og tømme brystene når man er ute på tur, helle melka over i sterile melkekopper fra avent. Og så kan man legge melka i en liten kjølebag med frosne elementer i (man får tak i slike pittesmå kjølebagger som man kan ha nedi en stor håndveske på Nille). Melka kan jo ligge avkjølt noen timer, og så kan man putte den i fryseren når man kommer hjem. Jeg må være ganske nøye med å opprettholde melkeproduksjonen, for den blir så fort "dårlig", så jeg gjør dette titt og ofte. Sitter tilogmed i bilen og pumper:)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hehe.. bare for å oppklare; jeg pumper ikke samtidig som jeg kjører bil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå