M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Noen her som ble kvalm før positiv test eller ihvertfall tidlig? De som blir tidlig kvalm, er det dem som sliter med sinnsyk kvalme lengst og verst? Eller er det individuelt? Jeg ble kvalm 3-4 dager før positiv test, og var ca bare 3 uker på vei.. Er jeg garantert en enorm svangerskapskvalme? Ble litt knotete dette, men håper dere har noen svar likevel;-)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei :-) Jeg var kvalm et par dager etter eggløsning og til et par dager etter ikm, men så roet det seg ned helt til jeg bikket 6 uker! Da kom det for fullt, og nå har jeg ligget å spydd i 1 mnd :-( Jeg testet også positivt tidlig, så tydelig at jeg hadde høy stigning i hcg og det var sikkert derfor jeg kjente symptomene så tidlig :-) Aner ikke om tidlig kvalme kan ha noe med hvordan resten av svangerskapet blir, men får nå håper du slipper å være kvalm hele første trimester og kanskje uti andre og :-) Lykke til så mye!! :-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for det sunnybeach uke 10:-) Så fælt at du har vært dårlig sååååå lenge og mye da... Håper du blir kvitt det fort nå!!!!!!!!! Tusen takk for svar:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå