Gå til innhold

Da har vi omsider fått selvangivelsen :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er i grunn en fin måte å spare på......

Jippi!!!! Da kan vi kjøpe stein for pengene :o(( Og begynne på en støttemur.....

Ja, ja....... Det blir litt igjen til noe annet også da :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deilig med penger igjen på skatten, det er en måte å spare på som man liksom ikke merker. Jeg synes nesten det er som å få en gave jeg, klarer aldri å ta det for gitt. Her ble det også en del penger i pluss. Det er godt for det har gått masse penger ut i forbindelse med opppussing...

Skrevet

Nei tar de ikke for gitt... Bruker ikke en krone før de er på konto.

For et par år siden var vi så heldige å bli trukket ut som heldig vinner av du-får-skattepengene-dine-i-oktober-lotteriet :o)

Skrevet

Så deilig med penger igjen:-) Og supert når dere skal ha stein! Sikkert mer fornuftig enn å bli stein for pengene;-D

Her venter vi ennå...

Skrevet

Hahahahahaha - fikk tlf i dette minutt!!!!

Jeg får også igjen - hurraaaaa!

Sambo har ikke fått noe i posten idag heller......

Skrevet

Mmmmmmmmm stein er jo så gøy å bruke penger på.

Og vi har jo egentlig inkludert det i lånet....Men da kan vi betale tilbake de pengene vi ikke trenger :o) Har sånn....styr-pengene-selv-lån.

Og vi synes vi har ALTFOR mye gjeld :o)

Ikke i forhold til inntekt, men i forhold til hva vi synes er greit å si høyt...

Vi er ikke særlig glad i gjeld vi forstår du...

Skrevet

Da gjelder det å ikke ha hodet under armen og armen i bind:-)

Gjeld er uansett ikke moro synes jeg....

Skrevet

Vi har også fått selvangivelsen. Jeg fikk penger igjen, men mannen min fikk restskatt, så da går mine penger pluss litt til for å betale hans skatt. Nå må vi bare prøve å finne alle skattefradragene vi kan finne for å redusere skatten. Jeg får heller satse på lotto-gevinsten :-)

Skrevet

Ble dårlig gevinst her... Men ikke akkurat noen stor smell heller da på noen av oss her i gummisheimen, så vi "står'n vel av" denne gangen også ;-)

Skrevet

Jeg har også lyst på penger til stein og nytt gulv til gangen på hytta og og og og.....

I stedet må jeg betale noen sure lapper tilbake. Får heller sette meg ned og finkjemme alle postene, inkludert reise til og fra jobben. Gjerne litt å hente der. Betaler jeg tilbake hele beløpet minus nesten 100 kroner så er det litt å spare på det òg. Rentene er uforholdsmessig høye så det er ikke noe poeng å vente til høsten med innbetalingen.

Shit - tro om ikke jeg kan vinne i lotto snart?

Skrevet

Ja, best å betale restgjelden med en gang. De tar veldig høy rente, og det vil jo svi ekstra :-(

Skrevet

Jeg har også vunnet et koselig beløp, og det har Karopappa også!! Jippi!! Og det er enda før vi har tatt med et par små fradrag :)

I år derimot, har jeg valgt å ikke spare på den måten, men heller redusere skattetrekket hver måned... Blir spennende til neste år :)

Skrevet

Det er deilig med litt ekstra penger,det er jo alltid noe som man trenger :)

Jeg var ikke så veldig heldig og fikk en skikkelig baksmell. Men da vi har hele lånet og alle fradrag på sambo,og hus,bil og formue på meg fikk han igjen så mye at det dekker opp baksmellen. Det var det lureste økonomisk vi kan gjøre ;)

Skrevet

Godt at det går rette vegen for nokre! Sjølv måtte eg bite i det sure eplet å betale, -men hadde nok forventa det og då var det ikkje so overraskande heldivis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...