Gemini77 Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Forhåpentligvis da.. skal settes i gang i morgen tidlig, og man kan jo håpe at det ikke tar 2 døgn slik som det tok forrige gang. Men vet aldri. Satser på at jeg har født i løpet av fredagen iallefall! Blir spennende, men nå begynner jeg å grue meg litt også... Nå som det er så nærme så tenker jeg mye på forrige fødsel, og begynner å huske hvor vondt og slitsomt det var.. og jeg som kun har hatt de positive holdningene til forrige fødsel og sagt at det ikke er noe å grue seg for.. hehe Vi får se hvordan det går denne gangen!
Little Dreamer Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Masse lykke til :)Det er jo verdt slitet når det hele er over vettu!!!
RockMyWorld Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Masse lykke til, så heldig du er som skal bli mamma igjen:-) :-)
Sjefsmegga Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 LYKKE TIL!! Jeg le satt i gang umoden for 2 1/2år sia, tok 3 døng før jeg fikk rier og nesten 4 før ungen var ute, men det var en fin fødsel heldigvis, skjeldent det tar så lang tid som det HELDIGVIS!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Lykke til! Får håpe det blir i morgen da, da blir det på min 31-årsdag - he he ;-)
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk! :-) Jeg ble også satt igang sist (2 år siden) og var da helt umoden. Gikk ut i spontan fødsel etter 2 geleer. Så det gikk veldig greit. De sier jo at det er lettere å sette igang en 2.gangs fødende, så jeg satser på at det iallefall ikke blir verre denne gangen..
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Skal gjøre mitt beste, Spetakkel! :-) Jeg har fått en mail av en kollega om hva som skjedde både 10. april og 11.april. Den 11. var det fint lite altså, så jeg har presset på meg for den 10.. :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Ønsker deg masse lykke til!!! =) Om jeg ikke akkurat misunner deg å føde så veldig masse så misunner jeg deg følelsen av å snart få møte den som har vært så lenge i magen. Og ikke minst følelsen av å være nybakt mor (igjen)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Så spennende! Masse lykke til:) Selv fødte jeg for 16 dager siden, føles nesten som en alv evighet siden, og jeg kan med hånden på hjertet si at alle vondtene (som forøvrig ikke var så mange) ble glemt i samme øyeblikk ho var ute <3 Det er en helt utrolig følelse, og jeg misunner deg masse!))
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk jenter! Tror ikke jeg får sovet noe i natt...I dag skal jeg lese bok og slappe av frem til lillegutt kommer hjem fra barnehagen. Siste dag med han bare oss 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dotten Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Så spennende da. Vet du hva du får denne gangen? Masse lykke til
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Lykke til!! Skal sende mange smertelindrende tanker til deg imorgen jeg
WP-TLogPeanut Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Masse lykke til i morgen , håper alt går greit Klem fra
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 9. april 2008 Smertelindrende tanker mottar jeg gjerne!!! :-) Denne gangen blir det en jente, så det er jo gøy! Har en gutt på 2 år fra før, så det var moro! Har fått det bekreftet med 4 UL inkludert 3D UL så jeg kan vel være sikker der.. :-) Kommer til å bli rart å være mamma til en jente i starten. Er så vant med gutten min.. :-D Så i kveld tror jeg lillegutt skal spise sin egen middag og så skal mannen og jeg kose oss med egen mat etter sengetid. Noe skikkelig sterkt som jeg elsker og som jeg antakelig ikke får spist på en stund pga amming. Og kan jo være heldig at det setter igang fødselen også.. hehe Syns det er helt sykt å tenke på at dette er siste dag hvor det kun er oss 3 (+hunden). Lillegutt blir levert i bhg i morgen av oss og blir hentet av bestefar hvor han også skal være hele helgen. Så neste gang jeg ser koseklumpen etter i morgen tidlig er når han kommer og besøker mamma'n sin og babyen på sykehuset... HJELP! JEG BLIR 2 BARNS MOR!!!!!!!!!
Mille** Skrevet 9. april 2008 #17 Skrevet 9. april 2008 Så spennende!! Masse lykke til! Har forresten blitt satt igang begge ganger og begge to kom dagen etter de satt igang. Så ikke bli altfor skuffet om det ikke skjer stort i morgen. Håper det går fort da. )
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 9. april 2008 #19 Skrevet 9. april 2008 Masse lykke til ! Vet hvordan du har det nå, ble selv satt i gang med min 2 fødsel i 06, pga stort barn. Men jeg ba om å få slippe drypp, prøve å ta vannet først, og det funket som bare det. Alt var over på drøye 5 timer.Hadde en fin fødsel (dramatisk på slutten) uten noen form for slanger eller medikamenter.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 Lykke til!!! =) Jeg ble satt i gang med Didrik og hele fødselen fra første rie tok 4,5 min, så var ikke mange timene på sykehuset, de tok vannet til meg da. Var moden og hadde hatt 3 cm åpning i over 3 uker i forveien så
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 9. april 2008 #21 Skrevet 9. april 2008 Så spennende!!! Ønsker deg alt mulig godt til denne fødselen, håper det blir en sterk og positiv opplevelse for deg! Tvi-tvi=)
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for alle lykkeønskninger!!! :-) Jeg er ikke moden vet jeg, så regner med at det kan ta litt tid. Håper å gå ut i fødsel etter en gele eller to.. Jeg vet ikke hva de pleier å gjøre på RIksen da jeg ble satt igang på Ullevål forrige gang, men det finner jeg ut i morgen.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå