Inga Bling Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Det er jo frigjøringsdagen, og dessuten er det større sjanse for fint vær. I alle fall mindre sjanse for snø..
Inga Bling Skrevet 9. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. april 2008 Og det passer bedre for russen, så kan de gjøre ferdig eksamen før feiringa.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hadde vært greit for meg, men kanskje litt varmt med bunad i forhold til 17.mai, som jo stort sett er fryktelig kald )
MissAntrop Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Kanskje greit å holde tunga rett i munnen. Frigjøringsdagen er jo knyttet til 2 verdenskrig (8 mai). 7 juni er unionsoppløsningen og det er jo noe helt annet...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Og det har du helt rett i. Jeg liker fakta jeg da..... Men 7. juni er sikkert en fin dag det også))
Inga Bling Skrevet 9. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2008 Helt sant. Beklager. Unionsoppløsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå