Scorpiogi Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Og hva syns du? Hvis du brukte det, fikk du likevel brystbetennelse?
Katharina88*Angelica08 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 ikke no brystbetennelse her nei.. Ullinnlegg er topp!!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Brukte det ikke, og fikk ikke brystbetennelse. Men fødte midt på sommeren da;)
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Brukte det og fikk ingen brystbetennelse. Deilig og varmt! (ammet mest på vinteren, vet ikke hva jeg skulle gjort uten innleggene!)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Brukte ullinnlegg med vanlig inni. Ingen brystbetendelse...
Inga Bling Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Ja og ja. Men betennelsen kom av at puppen ble klemt i bhen.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Brukte det ikke, fikk ikke brystebetennelse. Fikk tette melkeganger et par ganger i begynnelsen, men det ordnet seg alltid i løpet av et døgns tid:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Ja og ja.. Fikk brystbetennelde selv om det var varmt. April i fjor.. Måtte slutte med de innlegga for de klødde så fælt...
Mamma+♥♥♥♥jenter Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Har aldri brukt ullinnlegg, syntes det var ekkelt.. Ingen brystbetennelse heller;)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Har aldri brukt innlegg av ull, og har ammet gjennom hele vinteren uten noen brystbetennelser eller andre problemer.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. april 2008 #11 Skrevet 9. april 2008 Bruker det hel tiden mens jeg ammer. Sommer som vinter. Ingen brystbetennelse
OsloMor Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Brukte det og fikk brystbetennelse i begynnelsen med begge to.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 Brukte de en periode sist gang jeg ammet (ho ble født i desember) Hadde ikke brystbetennelse. denne gangen bruker jeg de ikke, så år vi se hvordan det går:)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. april 2008 #14 Skrevet 9. april 2008 Har ullinnlegg, men har kun brukt det i tillegg til papir innlegg når jeg har vært ute i kulden. Men nå begynner det heldigvis å bli mildt i været igjen så... Ingen brystbetennelse heller. Bruker kun natusan sine innlegg, hvis jeg skulle lekke litt. Noe jeg stort sett bare gjør om natten..
Gemini77 Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Brukte ull-innlegg ja, og fikk ikke brystbetennelse eller noen andre plager. Ammet i 15 mnd, men brukte kun amme-BH og ull-innlegg de første 8-9 mnd.
wirre;o) Skrevet 9. april 2008 #16 Skrevet 9. april 2008 Ullinnlegg sammen med sååne papirgreier når jeg var ute, februarbarn, inne brukte jeg ingenting med mindre vi hadde besøk. Hadde ikke betennelse. Ei heller såre brystvorter.
Scorpiogi Skrevet 9. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 9. april 2008 Selv brukte jeg svæære ullinnlegg fra nøstebarn, med engangsinnlegg inni(måtte ha to i hver, hehe) Jeg fikk ikke brystbetennelse. Kom på jeg måtte spørre da jeg vasket de i går, for å forberede til neste runde(om 4 mnd.....)
-Lane- Skrevet 9. april 2008 #18 Skrevet 9. april 2008 Brukte det ikke - synes de er heslige. Ett barn på sommeren, ett barn på vinteren, ingen brystbetennelse.
æsj altså! Skrevet 9. april 2008 #19 Skrevet 9. april 2008 Men min første som er født på vinteren brukte jeg det ikke. Med nr to som er født på sommeren, fikk jeg brystbetennelse og kjøpte da ullinnlegg. Rant rett igjennom dem, så da ble det bare styr med flere lag ammeinnlegg, så jeg gikk bort fra dem. Bruker det bare når jeg er ute på ekstra kalde dager
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. april 2008 #20 Skrevet 9. april 2008 Brukte det ikke. Har ammet to vintre - aldri fått brystbetennelse, men trur ikke jeg er veldig utsatt for å få det...når jeg ikke klarte å få det når jeg var på slalomtur en hel dag med brystspreng og masse frysing =)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. april 2008 #21 Skrevet 9. april 2008 Brukte det de første 2 ukene med begge 2, men så gadd jeg ikke vaskestyret lengre... Har ikke hatt brystbetennelse enda *bank i bordet* Har 2 vinterbarn, desember og februar.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2008 #22 Skrevet 9. april 2008 Jeg har brukt ullinnlegg når jeg har ammet begge. Ullinnlegg innerst (brettet i 2) og engangs utpå der. Funker helt fint. Ingen brystbetennelse. Veldig fornøyd og kommer til å gå for det ved evnt. flere barn også.
Lille L Skrevet 9. april 2008 #23 Skrevet 9. april 2008 Jess, brukte ullinlegg og hadde ikke noe betenelse.. Om om det har noe med hverandre og gjøre vet jeg ikke;P
To tette + snart ei med flette Skrevet 9. april 2008 #24 Skrevet 9. april 2008 Jeg brukte ikke med en gang, fikk brystbetennelse. Begynte da å bruke ullinnlegg, ikke mer brystbetennesler
Dotten Skrevet 9. april 2008 #25 Skrevet 9. april 2008 Brukte kun disse engangsgreiene jeg. Hadde aldri brystbetennelse, og trengte ikke å kle meg inn om vinteren med ull og tull he, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå