Mage igjen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Var hos ny jordmor nå, gikk til en annen med mine 2 første barn. Hun nye var så supersøt! Alt var bra med meg og magen, symfysemål på gjennomsnitt, (ble målt allerede nå, i uke 16!!!) 146 i puls og blodtrykk heller lavt enn høyt, akkurat som med de to andre. Er jo sjeldnere kontroller nå enn tidligere, men hun sa at jeg kunne velge om jeg ville følge nye el gamle regler (Det fikk jeg ikke lov til forrige gang!) Så seff følger jeg gamle, syens det er lenge til å vente 8 uker før neste jordmortime!! Nei dette var en skikkelig opptur!!!! Superfornøyd jeg nå! Er 50% sykmeldt pga jeg er utslitt, har en på 1,5 og en på litt over 3 år hjemme, så i tillegg til full jobb og at mannen min studerer mastergrad ved siden av full jobb, faller mye hjemme på meg om dagen. Hun forstod meg SÅ godt og sa at jeg måtte passe på meg selv og den lille om dagen. Så deilig å slippe å høre "jammen graviditet er ingen sykdom" Hilsen en glad snart 3 barnsmor!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå