Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 stakkars dager igjen til termin og er potte tett i hele hodet. Snørr, hoste, hodepine....rett og slett i elendig form. Noen som har noen gode råd for en rask tilfriskning? Ønsker ikke gå til fødsel sånn som dette.

Da vil jeg heller gå noen dager på overtid for å bli frisk først!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme som deg.. :-( Formen er elendig, men jeg prøver å kurere meg med:

- Varm drikke (så fremt du ikke har halsbetennelse el. lign., så går varm drikke fint)

- Gurgler med saltvann (bruk vanlig bordsalt i vann, bland dette og gurgle godt nederst i halsen - løsner opp div. smuss og slim) Kan også bruke noen dråer Vademecum munnvann utblanda i vann og gurgle med dette.

- Sprayer meg med saltvannnesespray

- Har føttene i varmt vann om kvelden(så varmt jeg bare klarer)

Og ellers går det i Repsils og snørrpapir om natta..

Håper formen tar seg opp hos deg! Masse god bedring! :-)

Skrevet

jeg er også helt elendig form men er heldigvis bare i uke 34. Hadde aldri klart å føde nå, men tror neppe kroppen setter igang en fødsel heller når man er i sånn form.

Bruker saltvannspray for å åpne opp i kanalene, og tar fotbad om kveldene. Kald klut på panna..

God bedring!

Skrevet

jeg er også syk :( menstermin i morgen, ULtermin om en uke... så litt krise her også:P jeg har bare roa heelt ned, vanligvis har jeg bare fortsatt som før gjennom feber og forkjølelse, nå ligger jeg bare hjemme og sover. jeg har på meg nok klær så jeg ikke fryser, men såpass at jeg ikke er glodvarm heller. jeg føler formen har bedret seg, nå er det tett i huet og snørra renner, og kjenner jeg er trøtt, men har ikke feber. så for min del hjelper det å roe ned og slappe av. men det gjør du sikkert allerede, hehe.

god bedring da, og lykke til med fødsel:) får håpe det har gitt seg innen da, hvertfall mesteparten:)

Skrevet

Takk for gode råd...!

Og god bedring til dere andre som også er syke!! La oss håpe på en rask tilfriskning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...