pablo Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Har hatt den i tørketrommel men uten tennis baller. Var nettopp å klaget på den. Fikk beskjed i butikken at jeg måtte ha tennisballer eller joggesko i. Å...dumt at de ikke sa det på tlf...kjørte jo langt... Jaja, får prøve igjen. Den ligger i maskinen nå. På kort vask. Også får vi hive den i trommelen
Lykkeliten og jeg Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Den fikk ikke "poffa" seg opp uten? Gjør det her jeg og, hvis jeg må vaske dyna el l til mini. Håper den blir som før etter en ny runde da =)
pablo Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Ja betalte faktisk 1800 kr for den gåse dune saken på Barnas hus. Kjempe fin sovepose. Krysser fingrene for at det går bra nå. Har ikke tennisballer så det får bli noen rene joggisser. De sa jeg kunne komme ut igjen hvis den ikke ble bra, men ingen andre så ha klaget før. Så flaut da hvis jeg ikke får det til.
nungo Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har tørket både dunposer og syner uten bruk av tennisball/gummisko, men jeg passer på å ta de ut av tørketromlen omtrent hvert 15 min og rister de grunndig gjennom. Det er korrekt at om du bare tørker den som vanlig da vil all dunet klumpe seg sammen og bli flat. Lykke til - håper det lykkes deg å få den fin igjen.
pablo Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Nå har den vært i tørketrommel siden kl 12. Er det normalt da? Trenger den liksom en hel dag i torketrommel? Hadde jeg visst dette hadde jeg tatt den på rens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå