Little Dreamer Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hva har skjedd med beina etter graviditeten?Donald føtter...IIIIIIIIIIIk! Støvlettene jeg kjøpte før graviditet er altfor trange..Er jeg den eneste? Trenger nye sko.Forbanner crocksa jeg loffa rundt i
UnePune äntligen hemma! Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Mine passer heller ikke, men gidder ikke handle nye sko når det bare er 5 uker igjen...får holde ut i rosa crocks og digre vintersko =P
Sivalur Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Å ja, det er slutt på spisse tupper og høye hæler nå er jeg redd... Nå blir det fornuftige sko fremover. De kule støvlettene mine, ubrukte i skapet, hulk... har et par jeg har hatt noen år som jeg er veldig fornøyd med, kan til nød tyne meg med dem en dag, men orker som regel ikke. Satt og så på How to look good naked igår kveld på TVNorge og der er man visst bare sexy med høye hæler... slutt på det for min del gitt.. må ha brede, behagelige, flate sko nå.
Little Dreamer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Men det er jo 6 mnd siden...Og skoa er like trange.AAAAAAAArg!
Little Dreamer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Godt jeg ikke er alene!!!Tragisk...Men er vel ikke det viktigste i verden...Men det gikk litt inn på meg akkurat nå..Snufs!!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Ja, man kan visst får permanent større føtter. Skikkelig lite bra.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 har måttet kaste endel av gamleskoa mine:( har gått opp en skostr minst!!
Little Dreamer Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 er ikke så gøy nei....føler med deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå