Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 tengte jeg skulle prøve carena easyn vi har kjøpt. men hva har dere på babyen i en sånn åpen vogn da? jenta mi er 5 mnd og det er ca 6 grader ute..
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Ville også hatt vinterposen og en tynn dress evt. jakke utpå vanlige klær. Skal hun sitte oppreist. Viss hun skal ligge trenger du vel knapt noe dress/jakke oppi posen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Lagret litt kjapt.... Hadde hatt en litt tykk genser på viss hun skal ligge.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hvordan skal jeg gjøre det med posen og den bøylen som skal være over føttene da/håndtaket?
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Jeg har samme vogn og jeg bøyer den helt ned til underlaget om du skjønner. Viss du trykker på de 2 knappene på enden av bøylen kan du jo stille på den. Da kan du stille den helt ned. Da er den så langt nede at det nok ikke er ubehagelig på bena for jenta di. Verfal når du har posen. Eller du kan ta av beltet og legge posen under bøylen. Jeg har lillebror oppå når han er i posen og under ellers.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 det er ingen knapp på siden for å legge ned håndtaket
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Nå blandet jeg vognene mine for har flere carena. Men på den trodde jeg du kunne ta av bøylen? Kan være jeg husker feil. Men det er vel så god plass at du kan ha posen under bøylen? Du kan vel ikke stille på håndtaket på easy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå