Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei, jeg får så forbanna mye utflod=S har dere kjennskap til d? Utfloden er av ogtil helt hvit og noen ganger gjennomsiktig. Det er veldig tykt. Kansje det har noe me at jeg har vondt i magen på høyre side? som om det stikker, murrer. At jeg kansje tror jeg er gravid pga av utflod produseres?
så gla' Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hei B.A.B.Y! Jeg tror ikke det er noe sikkert svar på om økt utflod kan bety graviditet. Men, jeg har lest om at dette har vært tilfelle hos noen som har vært gravide, men også andre som har det, og som ikke har vært gravide. Håper for din del at det kan være et tegn :-)) Når har du ikm da? Andre symptomer?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hei tusen takk for svar=) Ok, jeg har ikm 15. april. Min Symptomer: -Stikkniger i magen på høyre side, hele veien... -Sløve bare i sengå/sofa -Oppblåst mage, føle eg må på do hele veien... -Sulten hele veien (vet ikke om d er noe..men) - Mye luft i magen
så gla' Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Oj, det var mange gode symptomer :-) Håper de bare tar seg opp frem mot ikm da. Masse lykke til!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hehe.. var nesten redd d var for lite jeg..=P Tusen takk, masse lykke til te deg og. Leste profilen din, d som skjedde var nok ikke gøy, kan jeg tenke meg. Å håpe dåkk får en liten krabat igjen=D LYKKE TIL! Klem fra meg
så gla' Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk! Det er ikke alt en kan styre selv. Håper snart spira sitter igjen ja. IKM 14./15 :-) Krysser fingrene for oss:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå