Frk. Arwen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vurderer sterkt denne vognen, og lurer på om noen har erfaringer med denne? Lurer også på om noen vet hvor mye denne koster i norge med citybag og fottrekk. Tenkte kanskje å ta med stellevesken i samme også...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg vet ikke pris, kjøpte min forrige i sverige, men husker ikke hva det kom på. Men vogna er super, skal kjøpe ny til nestemann, deilig å trille, deilig vogn:)stabil
Tante Gustava Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Vi har kjøpt denne vogna. I Norge kostet den 6990 med citybag, uten noe ekstra utstyr. Vi dro til Strømstad og kjøpte den der. Betalte 6990,- SEK, det ble i NOK kr 5900,-. Da fikk vi også med stelleveske og regntrekk. Så hvis du har mulighet til å reise til Sverige så er det litt å tjene på det.
mastermind Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Tror den koster 5200 eller noe sånt. KOster det samme alle steder i norge, så let litt på nettbutikker. de selger de ikke over nett, men prisene ligger der. Vi skulle også ha denne, men endte opp med clasic sport fordi den har lufthjul. Der er færre fargevalg, men om du ikke er kresen på farger vil jeg anbefale dei å se på den også. Veier kanskje en kilo mer, men det er pga understellet. Vognen virker derimot lettere med lufthjul, og med annet understell slipper du denne stoffgreia under som blir skitten. Classicen har stålkorg. Gå inn på emmaljunga og se.
Madde/sommergutt:) Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg kjøpte en city cross med citybag i forrige uke.. betalte 7200 for den.. det var uten fottrekket.. det følger med regntrekk..
Lykkeliten123 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Benevnelse Farge Baby miljø City cross 2008 modellSort 5195 City bag Elk 1795 Hard bag sort 1500 Stelleveske eksklusiv Sort 695 Eksklusivt fottrekk Sort 809 Bilstol (0-13) Sort 1695 Adapter til bilstol 299 Alt utstyr som hører til Emmaljunga. Prisene er fastsatt av Emmaljunga så det skal koste det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå