silhah og emilie Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 dagen begynner med at jeg våkner etter max 2 timer søvn pga at emilie var veldig urolig i natt..hadde feber osv så er jeg litt dårli attpåtil. så kommer han jeg er dagmamma til, vi spiser litt, skifter 2 bæsjbleier, leker litt og jeg legger de begge emilie sov vel i 10 min før hun våknet så våknet gutten, jeg går inn med han og snubler over barnestolen. for å berge gutten så slo jeg meg skikkelig selv. akkurat i det jeg kler av gutten spr emilie stakkar utover hele teppet..var bare så spruten sto. så bæsja gutten igjen og jeg slo tåa mi skikkeli:( må vel bare ringe foreldrene til gutten da:(
fox`y Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Huff for en start da:( håper Emilie blir bedre da stakkars.. åsså håper jeg du slipper å slå deg noe mer i dag.. Trodde jeg hadde en bedriten mårran jeg me en på 2.9 år som gjør alt han ikke skal,raser,hyler,er slem me broren osv.. har ikke fått høre om barnehage heller men han trenger d fra sommern assa. god bedring, så håper jeg dagen deres blir mye bedre enn den starten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå