Nusseline♀♀♂ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Har en gutt som er nettopp 2 år og vokser ut av tøy i str 86 nå (H&M klær) og har lyst til å kjøpe noe katvig tøy til han. Men er usikker på størrelse. Holder det med 98 eller blir det fort for smått? Katvig er vel små i størrelsen? Kanskje krymper det i vask? Tørketromling er ikke aktuelt for har ikke tørketrommel. Noen her som kan hjelpe?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Min jente er en str 80, men har 86 i katvig.. Er veldig akkurat i bredden. Begynte å bruke det da hun var 74/80 på andre ting..
~sjiraff~ Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg har bare en body og en bukse i strl 68 og de er helt normale i strl.
La Perla Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg synes jeg husker at de er litt små i størrelsen.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Vi har kun hatt to Katvig plagg, en bomullspysj i størrelse 68, som var liten i størrelsen i forholdt til HM og nå en kosedress i velur i str 86 som jeg heller synes er litt stor i størrelsen. Så jeg vet ikke om det er så lett å konkludere jeg.... Men det er mulig at bomullen krymper i vask, mens veluren ikke gjør det? Så det kommer kanskje litt an på hva slags plagg du har tenkt å kjøpe. Datteren vår er straks 20 mnd og bruker for det meste 86. Men har også vokst ut av noe i 86 fra HM. Men Katvigdressen kommer hun nok til å kunne bruke en god stund til.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg tenkte å kjøpe en veluroverall og en bomullsgenser eventuelt en apple genser med bambus++ i seg, men den apple genseren sto det at kunne krympe noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå