Gå til innhold

Dere som har kjøpt teutonia spirit s3......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva måtte dere betale og hvor kjøpte dere den?

og hvilket utstyr kjøpte dere?

Har så lyst på den vognen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte fshionbag, sort med et ekstra trekk i rosa, sportsdelen (fulgte med), pose, fikk med myggnett til sportsdelen og solskjerm til sportsdelen. I tillegg kjøpte vi adapter til maxi cosi setet. vi betalte 6500 kr for vogna,med 2 regntrekk. vi handlet hos www.lilleprinsen.no

Skrevet

oj.....det var jo ikke så ille. du fikk jo med en del utstyr! vet du om der er adapter til maxi cosi logico eller hvordan det skrives som passer til vogna?

Skrevet

Det vet jeg ikke, men sjekk om du finner noe om det på www.lilleprinsen.no. har ikke tid til å sjekke det nå da jeg snart må ta bussen. glemte å skrive at vi også kjøpte med en stellebag, allerhand het den. den har de også på siden til lilleprinsen. vi falt for den da den virket veldig praktisk.

Skrevet

Jeg kjøpte min på Sørbø, reflex. Betalte ca kr.8000,-. Fikk med regntrekk og myggnetting. Kjøpte fashion hardbag og sportsdel i brunt. Gleder meg MASSE til å teste den ut! :-)

Skrevet

Vi kjøpte Teutonia Spirit S3 med mykbag, Tario bilstol, adapter sånn at bilstolen kan brukes på vogna, stelleveske, myggnett og regntrekk (tror det var alt) på HappyLand på Svinesund. Betalte ca 7500 for alt sammen, syns det var en grei pris for vogn og bilstol pluss ekstra utstyr.

Skrevet

Ååå... det var en fin vogn! Er det slik at man kan bestemme selv hva slags hjul man vil ha på den? Og om man vil ha 3 eller 4 hjul?

Skrevet

Jeg har betalt 5400 kr for den på reflex. Myk bag og i lime farge..

Syntes det var grei pris... Var også med regntrekk

Skrevet

Vi har kjøpt på happyland på svinesund. Tror vi betalte ca 6500nkr. Dette var da sportsvogna med stelleveske og hardbag. Regntrekk følger med.

Skrevet

Vi kjøpte vår på Babyproffsen forrige helg med fashionbag og fashionfarge på sportsvogn. Det er med regntrekk og myggnetting. Betalte 6898,- svenske

Ca 5858,- nkr

og vi skal hente den etterpå...gleder meg

Skrevet

6800 svenske kroner med alt. fashionbag beige , annen farge på sportsdel, myggnett, stelleveske, regntrekk,

Skrevet

kjøpte på babyproffsen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...