Gå til innhold

Lys og energi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg får mye energi når dagene er lysere lengre og solen titter frem, det spirer og gror ute......man begynner å se naboene mer igjen, for alle kommer ut av hiene sine........Kjenner at jeg orker å gjøre mye mer hjemme når kveldene er lyse og at det blir mindre tv-titting og andre dødtid-sysler på meg....

Alt dette er utrolig deilig og jeg nyter det virkelig.................

Så hva i svarte gjør den snøen her nå???????????????????????

Vil ikke ha mer kald vinter og sørpete vær.....................nå får søren meg våren finne plassen sin her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nekter å la energien dale som snøen detter i bakken og smelter.........og siden den alikevel smelter, så hvorfor liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok rett og slett fordi det er april, og det er en skikkelig lure-måned... Men lysere blir det, og varmere også! Jeg lover c";)

Skrevet

Takk, da stoler jeg på deg:-) Liker ikke sånne luringer jeg...

Skrevet

Mykkjjjji lyyyyys og mykkkjiiii varme, tru og hååååååååååååååp det ska du få med.... rei rei rei rei

det blir rart å flytte fra evig høst og evig vår.... men når våren endelig kommer på østlandet så er den der for å bli.... her er det jo fare for høst midt i juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...