(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 9. april 2008 tar med fjernkontrollen når jeg kommer jeg, så kan vi bytte tv-kanal! hehe.
wirre;o) Skrevet 9. april 2008 #27 Skrevet 9. april 2008 Jeg har sagt det før og sier det igjen: dersom det ikke blir skikkelig vår og sommer dette året så flytter jeg sydover. Enkelt og greit! Dessuten har jeg sommerdekk på bilen og kan kjøre til Varmere Strøk nå! Noen som vil være med på caravanen?
Gjest Skrevet 9. april 2008 #28 Skrevet 9. april 2008 SNØ?? hvor er det egentlig du bor hen? trodde du bodde i nærheten av meg jeg? Her snør det ikke heldigvis (enda) bare regn regn regn *usj*
Gjest Skrevet 9. april 2008 #30 Skrevet 9. april 2008 jeg så en homle i stad faktisk. selv så kaldt det er i oslo for tiden
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 9. april 2008 høh! vel, jeg bor vel 35 minutter unna ja... litt lenger nord! mot og bakenfor nittedal. hehe. Det har sluttet nå da!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #32 Skrevet 9. april 2008 Ah da er det vel fortsatt håp for at snøen ikke kommer hit hehe..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. april 2008 Forfatter #33 Skrevet 9. april 2008 det snødde jo godt i feks strømmenområdet på søndag da! hehe.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #34 Skrevet 9. april 2008 Hohoho, oh yes! (vi bor jo ikke så langt unna strømmen) Men den snøen er heldigvis borte nå Jeg sto å bannet som et ville helvete når jeg så ut,, driver jo å flytter nå og snø er ikke akkuat flyttevennlig! håpe håpe håpe at våren kommer nå Når jeg tenker tilbake så var det faktisk masse snø på denne tiden for to år siden., husker jeg var på trilletur i snøen når tuppa var 2 uker gammel nemlig. Og sommeren 2006 var jo fin var den ikke?
hit og dit Skrevet 9. april 2008 #35 Skrevet 9. april 2008 Den er definitivt her. Eg har gått i t-skjorte idag. Endelig ein fordel med å bu i Ungarn.
It's all about me Skrevet 9. april 2008 #36 Skrevet 9. april 2008 Den er her hos meg. Sitter i shorts nå og er solbrendt jeg )
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 9. april 2008 #37 Skrevet 9. april 2008 Våren er i nordnorge!! I går fant guttongen de første hestehovene som tittet frem fra snyen! Snytittingen (eller snøspurv som mange kaller den) dukket oxo opp i går. For 3 uker siden så jeg den første linerla og for 1 uke siden var et svanepar dukket opp i vannet her! Så nå er det VÅR! Som bonde må jeg innrømme jeg syns det er litt i tidligste laget.... Men vi har fortsatt godt skiføre rett uttafor stuedøra, og klubbmesterskapet på ski er utsatt til 19 april. Strålende sol ute. - 6 grader om natta og masse + grader på dagtid! Gjørmehav i det ene hjørnet i barnehagen til stor glede for ungene
Sjefsmegga Skrevet 9. april 2008 #38 Skrevet 9. april 2008 Begynner å bli her, snøen er borte og krokusene har titta fram :-) NORD vestlandet ;-)
Mamma til snart 4 Skrevet 9. april 2008 #39 Skrevet 9. april 2008 Rogaland/Karmøy;) kjempe hærlig vær, knall blå himmel,sol ,ååååå skikkelig hærlig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå