Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

vi har nettopp kjøpt oss sykler og lurer derfor på når man kan ha baby i sykkelsete? Har en datter på snart 10 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er hun nok stor nok. Leste et sted at det var fra de kan sitte selv,eller ca 9 mnd.

Skrevet

Fra ca. 1 år, står det på vårt sete.

Men det varierer selvfølgelig fra barn til barn. De må i alle fall kunne sette seg opp selv.(Holder ikke bare å kunne sitte.)

Også er det sikkert lurt å begynne med korte turer, for så å utvide etterhvert.

Skrevet

takk for svar. kanskje vi bør vente noen uker til da. hun sitter fint, men setter seg faktisk ikke opp selv enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...