9nah Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 hei vi har nettopp kjøpt oss sykler og lurer derfor på når man kan ha baby i sykkelsete? Har en datter på snart 10 mnd.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Da er hun nok stor nok. Leste et sted at det var fra de kan sitte selv,eller ca 9 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Fra ca. 1 år, står det på vårt sete. Men det varierer selvfølgelig fra barn til barn. De må i alle fall kunne sette seg opp selv.(Holder ikke bare å kunne sitte.) Også er det sikkert lurt å begynne med korte turer, for så å utvide etterhvert.
9nah Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 takk for svar. kanskje vi bør vente noen uker til da. hun sitter fint, men setter seg faktisk ikke opp selv enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå