Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle blivende der ute!

Jeg var hos jordmor i går og er i uke 25+3 .

Det som gjør meg bekymret er at jordmor målte magen min og nå er den 25 cm og jeg er godt over gjennomsnittet!

Er det flere som kjenner seg igjen og har noe av de samme målene??

Forrige barnet jeg fødte var ei lita jente på 2500 gram og 32 rundt hodet.

Nå er jeg livredd for å føde et megastort barn!!

 

Hjeeelp!!:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi hadde kjempemage, og fikk beskjed om at denne babyen var nok stor.. det var ei lita snuppe på knappe 3000 gram... så det MÅ ikke ha noen sammenheng...

Skrevet

Hadde også stor mage sist, lå et stykke over målene...hu var 3400...førstemann var magen myye mindre og hun var 3900, så nei, trenger ikke ha noe å si. Lege/jordmor reagerer nok om det er noe:)

Skrevet

Tusen takk for gode svar!!

Kan bli litt bekymret c!!:-))

Skrevet

Jeg lå langt over med førstemann og skulle egentlig inn til sen UL for å sjekke str. siden de mente han var stor, men ut kom en liten kar på 3070 g!!!!

Skrevet

Jeg har selv vært utenfor sjemaet, men fått små barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...