Gjest Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Hei alle blivende der ute! Jeg var hos jordmor i går og er i uke 25+3 . Det som gjør meg bekymret er at jordmor målte magen min og nå er den 25 cm og jeg er godt over gjennomsnittet! Er det flere som kjenner seg igjen og har noe av de samme målene?? Forrige barnet jeg fødte var ei lita jente på 2500 gram og 32 rundt hodet. Nå er jeg livredd for å føde et megastort barn!! Hjeeelp!!:-D
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Venninna mi hadde kjempemage, og fikk beskjed om at denne babyen var nok stor.. det var ei lita snuppe på knappe 3000 gram... så det MÅ ikke ha noen sammenheng...
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Hadde også stor mage sist, lå et stykke over målene...hu var 3400...førstemann var magen myye mindre og hun var 3900, så nei, trenger ikke ha noe å si. Lege/jordmor reagerer nok om det er noe:)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk for gode svar!! Kan bli litt bekymret c!!:-))
marien - FØDEKLAR! Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg lå langt over med førstemann og skulle egentlig inn til sen UL for å sjekke str. siden de mente han var stor, men ut kom en liten kar på 3070 g!!!!
Gjest Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Jeg har selv vært utenfor sjemaet, men fått små barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå