Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Er det noen som vet om babyer må ha eget pass, eller hvordan er dette. Skal til London i sommer og da er lille pia vår 9 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Takk for svar. Hva koster det? og hvor lenge varer det? Må selvsagt ha bilder de også da?
tobylina Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Tror det koster 250 kroner og det varer i 2 år. Du må ta passfoto av babyen, noe som ikke er lett skal jeg love deg.... :-) Noen jeg kjenner brukte fotograf til å ta passbilder. Vi laget pass til dattera mi på 5 mnd nå nettopp. Brukte 3 forsøk i passfotoboksen. Det er lurt å være to år man skal ta passbildene for en må holde i en plate som skal mellom deg og babyen samtidig som småttet skal se rett i linsen. Lykke til!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Baby må ha eget pass ja og det koster 270 kr og varer i 2 år:) Når vi var på politistasjonen her vi bor så tok hun damen i skranken bilde av lillegutt mens jeg holdt han opp og litt fra meg. Det ble bra med kun ett bilde! men har hørt at når man må ta bilde i fotoboks så er det litt vanskelig. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Når det gjelder bilde så er det ingen grunn til at de må tas hos fotograf eller i fotoboks. Kravene er lys bakgrunn, åpne øyne og lukket munn. Og tatt rett forfra. Måtte ha pass da snuppa var 1 mnd, hadde aaaaaldri fått til bilde i fotoboks da. La henne på et hvitt teppe og tok bildene selv. Lettvint og greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå