connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 jepp, de ordinære UL timene er det. Og alle jordmor og legetimer er det. Men man kan bestille privat Ul også, og dette koster.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 alt innen graviditeten er gratis;) eneste er visst du bestiller privat UL og slikt, så koster det jo. er 16 uker på vei og jeg har ikke betalt for noen timer i hvertfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå