Gå til innhold

Jeg er full av hormoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sa i hvertfall optikeren min til meg i går. Jeg har hatt sånn problemer med øynene, de er blitt kjempetørre og veldig røde, og så synes jeg at jeg ser mye dårligere. Men, da jeg kom til optikeren i går, så hun at jeg hadde med barnevogn og spurte med en gang om jeg ammet. Ja, sa jeg, men bare om morgenen. Det spilte ingen rolle sa hun, amming er amming. Og, da er jeg fremdeles full av hormoner. Hun la ut i det vide og brede om hvordan dette påvirket oss kvinner, om at vi var i ubalanse, om slimhinnene som ble tørre både her og der og snakket så høyt at hele butikken hørte. Måtte le litt, for har ikke tenkt i de baner i det hele tatt. Fikk byttet linser da jeg gikk gravid, hadde jo samme problemet da, men koblet ikke at det også kunne skje nå også, i og med at jeg ikke ammer så mye, og det har først blitt en endring nå den senere tiden.

Ja, ja, da kan jeg i hvertfall bruke den "unnskyldningen" til mannen min igjen, dersom jeg vimser litt eller ikke får med meg alt han sier. Jeg er fremdeles full av hormoner :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja de hormonene du......de varer leeenge:-)

Skrevet

Ja, godt at man kan ha noe å skylde på i hvertfall, når man gjør dumme innkjøp, bruker for mange penger, glemmer det opplagte, og rett og slett har lyst til å slappe av litt.

Skrevet

Ja er det ikke greit å ha disse å skylde på når alt er litt i ulage :)

Du får være flink til å bruke øyedråper,hjelper mot tørre linseøyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...