Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minste revungen fikk ikke sove en natt her i helgen, men pappaen gjorde seg stor og sterk og streng, og insisterte på at hun skulle ligge i sin egen seng.

Jeg lot dem styre på , men etter halvannen time kastet han inn håndkleet, og hun fikk sove i vår seng....

Den første halvtimen sov hun litt urolig, smågråt litt i søvne - og så sa hun klokkeklart i søvne "pappa DUM!"

Haha, der fikk han den! Bare vent til alle fire revungene kommer i tenåra, da tenker jeg både mamma og pappa kommer til å bli DUMME! og vel så det... c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fniiiiis.................søte små:-)

Og gjett om det blir jenteligaen sin som holder sammen i tykt og syltynt da;-D

Skrevet

Rart hvilke ord de lærer først :-) Ikke bestandig de ordene vi øver inn med dem... De plukker nok opp mer enn vi vet.

Vi har problemer med at vår lille M våkner så tidlig. Men, gleder oss bare til den dagen han blir tenåring og vil sove lenge om morgenen. Da skal vi stå utenfor senga hans tidlig om morgenen og lage liv!

Skrevet

Hehe...hun må ha vært skikkelig fornærmet på pappan sin :)

Godt at store sterke strenge pappaer også må kaste inn håndkle,hva gjør man ikke for nattesøvnen :)

Skrevet

Det er klart pappa er dum når hun ikke får det som hun vil ;-) Litt urettferdig da, at han er så dum selv i søvne etter at han har gitt seg...

Skrevet

Ha, ha. Den tenker jeg svei ;-)

Gummismannen er sååå stolt for tiden for her ser det ut som om yngste frøkna har blitt pappadalt sånn over natten. Plutselig er det pappa som skal trøste, legge etc og hun blir helt fra seg hvis ikke han er hjemme og spiser middag med oss. Må innrømme at det kjennes litt rart ut at hun ikke klenger like mye på meg nå...

Skrevet

Ha ha ha ja de kan få sagt det , disse små!

Det svei sikkert langt inne i sjela hennes at han ikke forsto at hun rett og slett måtte ligge i deres seng og andre alternativ var helt uaktuelle:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...