Gå til innhold

I dag gikk alarmen i huset...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og glad er jeg. Det viser jo bare at den virker! Det var jeg selv som utløste den. Vi har to innganger, men bare mulighet til å skru av alarmen ved den ene døren (tar litt tid å få fikset saker og ting her...). Så, i dag etter å ha vært ute og gått tur med lille M, så satt jeg vognen hans i kjelleren og snek meg opp. Da begynte det å pipe i alarmen. Og, bare 1 min. etterpå så ringte Securitas. Synes det er kjempebra jeg. Det har skjedd tidligere også, de er virkelig raske til å ringe for å sjekke.

Vi har alarm på jobben også, og da jeg utløste den ved en feil, så ringte jeg vaktselskapet med en gang. Men, de sa at de ikke hadde sett at den hadde slått ut, så da var det ikke noe å bry seg om. Syntes det var veldig slapt. Tenk om det virkelig hadde vært noen innbruddstyver.

Men, nå må vi snart få opp sånn panel i kjelleren også. Er så lett å glemme når vi nå har to innganger til huset :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Supert når det funker! Og noe skikkelig dritt når det ikke gjør det....

Bra at dere har fått testet at Securitas gjør jobben sin:-)

Skrevet

Ja, har vært veldig fornøyd med dem. Vi hadde et annet firma innom først, som ønsket å selge alarm til oss. Vi ønsket ikke å bruke dem, da de ikke hadde trådløst anlegg, og så synes vi han selgeren var veldig pågående. Idet han gikk ut døren sier han at det var synd, fordi det hadde jo vært mye innbrudd i vårt nabolag. Synes det var et skittent salgstriks. Vi har snakket med naboene her, og ingen av de har hatt noe innbrudd eller vet noen som hadde hatt det den siste tiden.

Skrevet

Noen selgere er bare uspiselige!!!

Når man "truer eller skremmer" kundene, da er man en av det virkelig dårlige slaget!

Skrevet

Ja, det var virkelig spikeren i kista. Slike kjøper vi konsekvent ikke noe av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...