Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Uff, trodde jeg skulle være så heldig å slippe unna jeg nå... Er i uke 9 nå (8+2). Men våknet i dag svimmel og kvalm og uggen... og der hang jeg over doskåla jeg også! Og jeg som i helgen i frustrasjon over å ha mistet alle symptomer sa at jeg heller ville henge over doskåla, så jeg i det minste kjente at jeg var gravid. Vel, da har jeg følt hvordan det var, og trenger egentlig ikke mer av det... Når kom kvalmen hos dere? Er ikke dette lovlig sent? Og når blir den borte igjen?
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Hei hos meg kom kvalmen 2 uker før IKM, altså lovlig tidlig...hr hengt over doskåla i 8 uker nå så føler med deg...er i 10nde uke nå. Det vanligste er visst rundt uke 12-14, at det gir seg, noen før, noen etter og hos noen ikke før ungen kommer. Men det gjelder ikke oss, hehe. Gå inn på forumet for svangerskapskvalme, mange tips der...ikke funnet noe som fungerer jeg, annet enn tine premium appelsinjuice med fruktkjøtt:)hehehjelper litt:)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg testet positivt i går. Er i dag 4+0. Har vært kvalm i 4-5 dager. Men ikke sinnsykt kvalm enda.. Håper ikke det er en ulempe å begynne tidlig, og at det bare blir verre og verre... Da kan det fort bli 8-12 laaaaaange uker;-) Syns foreløpig at det hjelper litt å spise og drikke.
Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Uff, stakkars dere som har fått det så tidlig... Vi skal selvsagt ikke ha det sånn i 9 mnd! Nei, det gjelder ikke oss! Har vært litt småuggen noen uker nå, og har fint klart å kontrollere det med mat og drikke - men i dag... nei... Skal gå inn der å kikke litt jeg. Det eneste jeg har fått i meg i dag er utvannet gul saft og litt potetgull (haha, det fantastiske kostholdet)... Hadde vært fint med litt variasjon:) Lykke til jenter! Det er verdt det tilslutt:) Regner med dette er et teit spørsmål, men det er ikke farlig for den lille spiren? Er vel relativt vanlig, hehe... Men siden jeg har så lite matlyst om dagen er det ikke så mye å ta av liksom, så magen virkelig vrenger seg og gjør VONDT! Uff...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg er i 12. uke nå, og har (heldigvis!!) sluppet unna morgenkvalme, var bare litt småuggen de første ukene når jeg ble sulten... Men har faktisk kasta opp et par morgener, en gang for en stund siden og en gang for en ukes tid siden, for så å være helt fin igjen neste dag.. Så er du heldig, er d kanskje sånn m deg også, at d kommer for så å forsvinne m en gang igjen, tvi-tvi=)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Hei kan berolige deg med at det er ikke farlig for spira...den tar det den trenger også får vi nøye oss med resten, som ikke er så mye, ikke rart i man vil sove hele dagen.. Men fikk beskjed om å passe på å ta vitaminer og omega 3 osv og at jeg beholdt det. Dette tar jeg da på kvelden før jeg legger meg for da pleier jeg ikke å spy...selv om jeg har hengt rundt doskålen ganske ange netter og. Men man blir jo litt bekymret uansett, føles så ekkelt og tomt i magen når alt kommer opp, æsj.
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 jeg er 5+2 nå å fikk kvalme,svimmelhet å hodeverk for 2 dager siden! å dette gjorde at jeg strøk på hengerlappen i dag! jaja det er vel vert det;-P
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Jeg har vært kvalm siden søndag. Å det er det verste jeg vet.. Er bare 5 uker på vei å hvis det fortsetter sånn her så skal samboeren få kjørt seg med syting *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå