coscos Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Ja, sannelig meg så ble våren satt litt på hold igjen. Jeg håper solen snart kommer frem, da er det mer trivelig å gå tur og være ute :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Ja dette er bare trist.................sukk...... Bra jeg fikk raket hele hagen på lørdag;-D
coscos Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Så langt er ikke vi kommet. Håper det blir fint igjen til helgen, da.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 DET MÅ DET!!!!!!!!! Krysser armer og bein for SOL SOL SOL:-)
coscos Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Hvis det finnes en soldans, så skal jeg danse den her i stua nå :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 BRA!!! Da tar jeg et par dansetrinn her:-)
Reveenka Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 Snør jammen litt her også - så da blir det bedre skiføre - her her det nemlig flott såle i lysløypa fremdeles, og lenge til vi kan rake i hagen tror jeg. Vil ha sol jeg også - og varm solvegg til å sitte og kose seg i c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 "Dans dans dans oppå bordet, legg deg ned på skjeve, dans dans ut av deg sjæl opplevelse, på gølvet..................and so it goes on and on and on until the sun is shining again"
Plutseliten :) Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Hæ...snø? Virker som det snør rundt oss på alle kanter,men her er det solglimt og tørt.... Får forte oss på butikken vi da,som har sommerdekk og en fryktelig bratt bakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå