Ophelia & Jr. Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Er det noen av dere som har vært i kontakt med JK dress pr mail? Jeg har sendt dem en mail og spurt om pris og leveringstid på kjole, men har ikke fått svar... Noen som vet om de er trege til å svare? (Har ikke ventet fryktelig lenge da, men er jo vant til at folk svarer relativt kjapt når de får mail med spørsmål...)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Nei, har fått svar senest dagen etterpå hver gang. Vel og merke når jeg har brukt rett adresse; [email protected] Prøvde først en av de andre adressene oppgitt på siden deres, fikk da ikke svar i det hele tatt. Lykke til!
Ophelia & Jr. Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Tusen takk! Jeg har nemlig også sendt til en annen adresse fra sidene deres, men nå prøver jeg denne.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg bruker ogsaa [email protected] og faar alltid svar samme dag eller dagen etter. Saa du skal se de snart svarer deg naa!
Ophelia & Jr. Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Det hjalp å bruke en annen mailadresse. Fikk svar etter bare et par timer når jeg prøvde igjen! Man må altså ikke skrive til [email protected] - det er adressen jeg skrev til når jeg ikke fikk svar iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå