Mamsemums Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Da har vi bestemt oss for at det passer aldri å få barn nummer 2(akkurat som det ikke egentlig passet å få nummer 1), så vi prøver like gjerne nå som senere. Spennende:) Hormonspiralen er tatt ut, fikk beskjed om å vente med å prøve til etter at jeg har hatt en mens. Vanskelig å vente når man egentlig skulle ønske at man var blitt gravid i går;) Håper vi er mange som stikker over til 1. trim gode og kvalme om noen uker med januar09-barn i magen!
Dotten Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Masse lykke til, og vi får håpe du slipper å henge her inne så lenge
Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Jeg skal og prøve på nummer to etter neste mens, så satser på januarbarn ja:-) Når fikk du ditt første barn? Jeg fikk i august 2008:-)
Mamsemums Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Første barn kom i oktober 2006:) Lenge har jeg hatt mer enn nok med nummer 1, men plutselig fikk jeg babysyken:)
Julegave i magen Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Da er vi i nesten samme situasjon, bare at vi har begynt å prøve. Fikk siste mens 21.mars, så om litt over en uke så får vi se... Nr 1 fikk jeg september 04, holdt lenge med en, inntil vi innså at tiden aldri ville passe noe bedre enn nå, så her er vi nå. Kan jo håpe på mirakler om at det går på første forsøk....
Mamsemums Skrevet 9. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2008 Krysser fingrene for at det ordner seg for dere på første forsøk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå