MikroMidas Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Vi vil ha ny bil, for den gamle Opel'n vår fra 97 begynner å få pensjonist-plager (: Mannen min har så lyst til å prøvekjøre den nye cee'd-en til KIA, og den har fått gode anmeldelser i forskjellige motorblader og i avisene. Noen som har den, eller har prøvekjørt den? Hvordan er den? En stor fordel er jo 7 års nybilgaranti, da. Men jeg heller litt mer mot Toyota fordi vi kjenner bare fornøyde Toyota-eiere. Men altså, hvordan er denne nye KIA'en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå