Gå til innhold

KIA cee'd Sporty Wagon - anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vil ha ny bil, for den gamle Opel'n vår fra 97 begynner å få pensjonist-plager (:

Mannen min har så lyst til å prøvekjøre den nye cee'd-en til KIA, og den har fått gode anmeldelser i forskjellige motorblader og i avisene. Noen som har den, eller har prøvekjørt den? Hvordan er den?

En stor fordel er jo 7 års nybilgaranti, da. Men jeg heller litt mer mot Toyota fordi vi kjenner bare fornøyde Toyota-eiere.

 

Men altså, hvordan er denne nye KIA'en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...