Gå til innhold

Hvor går sommerferien i år da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreløpig går sommerferien vår ut i hagen -der skal vi bygge platting! Også blir det noen småturer hit og dit i Norges land. Resten av ferien har vi ikke bestemt oss for enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den ble bestilt i sept. i fjor, og det blir 2 uker til Alicanteområdet hvor vi leier hus, reiser mye dit og stortrives! Så blir det litt beising av hus og lage hage utenfor huset som vi flyttet inn i høst.

Skrevet

Aner ikke! Skikkelig lyst på sydentur, men vet ikke hvorden det blir med stor mage.. Blir noen turer på hytta hvertfall :) og sikkert en tur til dyreparken om det er fint vær.

Skrevet

Vi skal til kypros i to uker, blir deilig. Gleder oss skikkelig:)

Skrevet

blir vel muligens en tur til kristiansand eller muligens en tyrkia tur..må se hvor mye penger vi får lagt av..kal uansett ikke ha ferie før i august så

Skrevet

2 uker til rodos:)

Skrevet

Skal til Hellas, en tur til Bergen og til Sverige:0)

Skrevet

Vi skal en uke til Tyskland,i et vinområde. Bare sånn slappe-av ferie med flere familiemedlemmer. Ellers blir det sikkert noen turer rundt omkring:)

Skrevet

En uke til Danmark, og en tur til Kristiansand..

Skrevet

Kællen har begynt i ny jobb og skal ikke ha ferie, så vi skal bare en liten tur en helg til gøteborg/liseberg i august, sammen med pappan min og lillebroren min:o)

Skrevet

Kanskje en tur til Lilleputthammer..

Kanskje besøke mamma og pappa på en hytte..

Bryllupsreise til spa hotell i Sverige..

Skrevet

Spania i juni, Kr.sand i juli og Strømstad i august. 1 uke hvert sted.

Skrevet

Vi skal ikke ha ferie før i august, og da blir det mest sannsynlig Mallorca. Vet bare ikke hvor på Mallorca enda!

I tillegg blir det kanskje en langweekend med litt shopping i juni, iallefall hvis prøverørsforsøket nå mislykkes. Da trenger jeg litt oppmuntring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...