trønderbærta :) Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 jeg er nå 4 dager over IKM og ingen tegn til TR!! er som klokka og merker alltid på forhånd når TR kommer. men sambo har ikke kommet inni meg denne pp. vi har hatt sex ja, men utløsning på utsiden. er det mulig at jeg er gravid??? er foresten 1 mnd siden jeg sluttet med p-plaster! har ingen barn fra før...
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Det kan jo snike seg ut noen sædceller før utløsning....så det er mulig å bli gravid likevell...men det skal sikkert mye til...min mensen var skikkelig stabil før, men plutselig har den begynt å variere...kan jo hende din har det også. Ta en test:o)
trønderbærta :) Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 var det jeg og tenkte. det kan jo hende den blir litt ustabil etter jeg sluttet med p-plaster..... skal vente noen dager til før jeg tester.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg hadde også veldig stabile sykluser før, kunne nesten stille klokka etter de.. meeen, etter at jeg begynte å være her inne, så ble de helt tullete. Tviler på at det er grunnen, men men.. tihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå