Gå til innhold

hei..noen som har hadd premature rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk det i uke 27 å legene klarte å stoppe d..

men er så beskymret hele tiden for at lille guttn vil ut.

er nå i uke 30.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp... første gang uke31... så uke 36... deretter gikk jeg 10 dager over og måtte settes i gang... utrolig at det går ann...

fikk 1cm åpning første, og 2cm andre gang...

trengte bare en modningstablett som virket med en gang når jeg ble satt i gang...

Skrevet

okay..rart at dem stoppet det på deg når du var i uke 36..dem sa til meg at hvis det starter etter uke 34 så stopper dem det ikke..

Skrevet

lillehammer stoppet vist helt frem til fullgått 36uker for 5år siden...

ikke med stor innsats, men kun noen tabletter... hadde det ikke funket så hadde de ikke gjort noe mer...

men de skulle ikke ha stoppet det... gutten var 4500 ved fødsel og alt for langt over tiden... hadde vært 37 uker om de ikke hadde stoppet

Skrevet

jepp jeg hadde i uke 29 og sitter her like gravid ennå. er nå i uke 38

Skrevet

Jeg hadde premature rier med jenta min i uke 26, de klarte å stoppe det og jeg gikk 14 dager over termin, nå er jeg gravid med nr 2 og har ikke hatt premature rier til nå(bank i bordet) er i uke 30.

Skrevet

Hadde premature rier i uke 26 med første... Begynte å åpne seg ,og jeg fikk beskjed om å gjøre minst mulig frem til uke 36(helst holde senga), han ble født i uke 37...:) Er i uke 32 nå, og har ikke hatt premature rier denne gangen...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...