La Perla Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 ...er at eldre søsken kan sitte barnavakt! I går var vi f.eks. og så den siste Varg veum, mens eldstejenta på 14 var barnevakt. Det er utrolig deilig. Og så kan vi stikke ut en trimtur på kveldstid uten å planlegge i det vide og det brede. Og både 14-åringen og hun på 10 kan ta ham med ut i hagen, f.eks. når de har en haug barnekjære venninner på besøk, og leke med ham og hoppe med ham poå trampolinen. ...I tillegg til at man fortsatt har en liten go'klump å kose med, 14 år etter at man fikk sin første baby, så den (viktige) delen av det også blir forlenget.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Jeg ser bare fordeler ved å være en attpåklatt i hvertfall:) Jeg er selv attpåklatt med 2 storebrødre på 10 og 12 år eldre enn meg og jeg kunne ikke hatt bedre oppvekst enn med storegutta mine:)
La Perla Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Hehe, ja det tror jeg på. Du var sikkert sånn liten søt jente som ble skikkelig degget for. Minstenamm her (han er 3 1/2) er nok det mest rundkyssede av alle mine barn. Han er alles kosegutt og trives tyeligvis bra med det.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Ja jeg har tenkt på det at det er endel fordeler slik også, men vet ikke helt om jeg vil orke å begynne på nytt om så "mange" år (missforstå meg rett her), skal vi ha et barn til får det bli innen 3 år eller så blir det ikke. Men det hadde vært veldig deilig med litt hjelp i de største da, det må innrømmes :-) Ps, det heter ikke attpåklatt, men attpåskatt! ;-)
La Perla Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg skjønner deg veldig godt. Vi planla jo heller aldri at det skulle være en attpåklatt, det var jo bare fordi jeg nølte så lenge før jeg var sikker på at jeg ville ha flere barn. Og det med å stafrte fra grunnen av med alt var riktignok veldog koselig, men vi ble jo også litt mer "hemmet", siden de eldste akkurat hadde begynt å bli så store og flinke og uavhengige. Men likevel, når det først er sånn, er det utrolig mange fordeler.
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Det er 8 år mellom mine to. Utrolig lettvindt, og hjelp å få hos størstemann som er 9 år nå. MEN, må si som Alva, tror ikke jeg vil vente så lenge til neste gang. For det er noe med det å starte helt på nytt. Men hvem vet hva fremtiden bringer Har nå lyst til å teste ut hvordan det er å ha to tette
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Hehehe:) attpåskatt var bra:) Ja, jeg var nok lille dukkemor som ble kysset og klemt til den store gullmedaljen ja:) Og særlig med 2 store brødre som forgudet baby-søsteren sin. Føler meg priviligert som har fått vokse opp med så utrolig masse kjærlighet:) Alva: Mamma hadde egentlig ikke tenkt til å begynne på nytt hun heller. Jeg var ikke akkurat planlagt for å si det sånn... Arbeidsulykke en tidlig morgen for å si det sånn. Og mamma begynte å grine når hun fant ut at hun var gravid for hun skulle IKKE ha flere barn nei! Hehehe, jeg vet hun aldri har angret da;)
Gjest Skrevet 9. april 2008 #8 Skrevet 9. april 2008 For all del, jeg skal aldri si aldri, såpass har jeg nå lært meg :-) Men vi har alt tre barn nå og eldste begynner jo alt å bli litt stor, han blir jo 6 år og skolegutt til høsten, så derfor blir det kanskje mer naturlig å få en til "nå" om vi skal ha flere og ikke om 5-10 år. Nei vi får se, akkurat nå vil jegikke ha flere i det hele tatt, bare bli ferdig med utdanningen og komme meg ut i jobb, så får vi heller se da :-)
cirkline..har to store ..++ Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 så koselig å høre jenter!!! vi er i vurderingsfasen på å få en liten en og har fire store fra før..på 9,10,11 og 12:) tror d blir veldig veldig koselig for oss alle sammen... samboer trenger overbevisninger, men alle vi andre er egentlig modne for dette... og vertfall jeg!!! så får vi se hva som skjer:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Attpåklatter er fantastisk! Har to store på snart 15 og 20 og her får lille frøkna på 2 all den oppmerksomhet hun vil ha:-) Anbefales på det varmeste:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå