Gå til innhold

Er dere også sensitive til lyder og lukter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg som en tulling jeg...Sover med "sov i ro" og lukter ekle lukter milevis. Er bare ca 4 uker på vei, så syns det er rart det allerede er sånn. Og det skal ikke sånn kjeempemye trassing til fra 3 åringen før jeg *klikker innvendig* Ææææ...Jaja...Sånn er det jo hehe...In the end er jo alt værdt d;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også ekstremt vár for lukter. Var det også før jeg fant u at jeg var hravid, var vel sånn jeg fikk mistanken om at jeg var det, så det er nok ihvertfall ikke unormalt. Men så utrolig irriterende det er! Må nesten gå med gassmaske på treningsstudio, og i bydelen der jeg jobber lukter det helt j**vlig; kebab og andre krydderier, så jeg nesten kaster opp... hehe

Vel, det blir nok bedre etterhvert. :)

Skrevet

Jeg har av alle ting vært "allergisk" mot mannens parfyme, ånde osv alle de tre gangene jeg har gått gravid. Dette har heldigvis gått over tidligere denne gangen og glad er både jeg og han for det:)

Kjøleskapslukt er også ille.....

Skrevet

Jeg er så "heldig" at jeg jobber på en byggvareforetning hvor kundene stort sett er svette, skitne menn i blå arbeidsklær. DET ER TORTUUR!

Det lukter helvete av dem; eldgammel svette og 60-åringsånde. Fysj!

Mens jeg må sitte der bak kassen og smile pent, når jeg egentlig bare vil bevæpne meg med høytrykksspyler. :-(

Så ja; jeg har et stort problem med lukt!

Skrevet

Sånn er jeg også... alle lukter er plutselig blitt kjempesterke! Jobber på bensinstasjon,og pølselukta der er snart uutholdelig... æsj..hehe

Og når jeg skal skifte bæsjebleie på sønnen min,så brekker jeg meg,fordi bæsjelukta er så forsterket... Rare greier... =p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...