Gå til innhold

Trenger kjoletips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup i juni og trenger hjelp til å finne kjole. Trenger ikke å være stivpyntet egentlig, men helst fotsid.. Og selvsagt med plass til litt mage =). Har ikke funnet en eneste kjole som når til under knærne enda, noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat funnet kjolen jeg skal ha i min mammas 50års lag. Det blir like stivt som i et bryllup så da var det ikke bare å finne noe på H&M. Jeg har løpt byen rundt og fant en på NoaNoa. Det er en silkekjole som har stropper og god plass til en stor mage. Passer veldig godt til et sommerbryllup. Jeg fant en på Divas også men kjærringa bak disken var så lite hjelpsom at jeg lot være å legge igjen penger der.

Hvor i landet bor du?

Skrevet

http://www.vogue.co.uk/shows/photos/default.aspx?showID=5139

Her er kjolen men den jeg skal ha er champagne farget. Det beltet følger ikke med men jeg skal ha det på også for å matche skoene. Jeg vil ha en tynn og pen jakke over skuldrene og smykke i halsen, eller et silkeskjerf i samme farge som kjolen. Pent og klassisk.

Skrevet

Bor like i nærheten av Trondheim. Liker NoaNoa godt, tenker jeg må ta en tur dit. Takker for tipset =).

Skrevet

Skulle være et hakk lenger opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...